Thursday, June 16, 2011

Hey ! Buat SPECIES betina yang TERLAMPAU...

Uwekkkk.. 

Hah ko buat ape tu????. dok sibuk2 taip alamat blog aku senyap2 yoooo.. Species macam ko pun ada ek dalam dunia sekarang ni. Tuhan kasi ko idup lagi sbb nk tambahkan dosa ngko.. Patutlah ALLAH balas kat ngko dalam dunia je. Tak yah tunggu kat akhirat. Perangai dah ler macam kuih talam. Tau tak. oooo taktau yer.. ala.. mcam gitu2.. ibarat pepat di luar runcing di dalam.. haa macam ngko ni lah.. Lagak je macam ustazah.. baik2 gitu... Tapi hakikatnya perangai mcam orang takde hakallllll... Uppps.. sorrry yer.. terasa ker..  Orang yang makan cili2 special tu. mmg akan terasalah ... hehehe

Ngko rajin ek baca blog aku. So ko mmg suker korek rahsia. Dah memang sejak azali ngko tu kepochi dan kaki bodek.. Iyelah ngko and the geng kan suke takde koje cit cat ci cat sembang dan buat masalah pada aku kan.. Buat muke kesian ko yang terlampau tu.. Buruk macam berukkk lah.. Huhu.. Bole blah la betina ...

HAH.. nape ingat aku tak tau apa aktiviti harian ko. dok sibuk godek2 komputer tambahkan dosa2 ngko ek.. 

Ngko jaga le keluarga ngko yerrr.. Nyibuk je hal orang lain. Ya ALLAH. jauhkanlah aku dan famili aku dari betina ni. Hampeh tul .. Nak buek camno.. orang dh gilo .camtu ler gamaknyer..

Sorry ek.. Hihihi.. Tunjuk gigi sket.. hehehee... Alamak TERLEBIH SUDAH !!
Daaaa diii duuuu..

No comments:

Post a Comment