Wednesday, November 02, 2011

~ Macam- macam Insiden ~

Salam.

Selamat pagi. Pagi ni aku masuk ofis lewat lagi. Phewww !.. Jammed giler. Tensen aku.. Macam2 hal lah.

Satu lagi incident masa aku kuar je dari ERL menuju ke arah tangga. Aku naik tangga je tak melalui escalator. Aku masih gagah lagi. Hehehe..Ada sorang pakcik ni, dalam lingkungan umur 50-an kot. Bole dier duk naik escalator yang bertentangan arus> Sudah terjaduh 2-3 kali dia masih terus nk naik lagi. Dah le escalator tu tinggi jugak. Aku dah cuak takut dia mati terlentang ker atau cedera parah. Bawak2 bersabau ler pakcik. Bahaya taw. Ish ish is.. Tapi disebabkan ramai sangat orang aku takde lah nak tunggu apa yang terjadi pada pakcik tu.. Semua orang terkejar-kejar dan berpusu-pusu menuju ke tempat kerja. Hurrm macam-macam hal lahhh. Manusia manusia...

Sesampai je kat stesen KLCC satu hal lagi..Kuar je dari tren aku naik le escalator.. Bole escalator aku tu tak jalan. So terpaksa naik macam naik tangga lah. So takpe lah. Tp pelik naper le aku tengok orang ramai bersidai di atas tu. Dan tak gerak2 pulak orang depan aku ni. Rupa2nya tempat Touch N Go dan swap Putra tu langsung problem. Hurrrm. Lastly diorang cuba selesaikan masalah dengan amik tempat scanner Touch N Go manual. After aku dah dapat melepasi tempat touch tu, aku kena update plak kat kaunter Touch N Go. Yerlah. nanti silap2 petang nanti aku takleh nak access kuar ke stesen plak nanti.. Haruuuuu biru kang plak....

Okaylah. Aku sempat stop kat Juices utk beli Tummy Calmer. It's good for digestion. For today breakfast, aku amik Fitness cereal + Low Fat Milk. Healthy breakfast kannn. Hehehe..

Stop lah sekarang. Aku nak sambung koje. Bye !

No comments:

Post a Comment