Saturday, October 23, 2010

My Weekend Duty !!!



Guys,

Pagi ni baru bole dapat menulis sket dalam ni.. Terlalu sibuk dengan urusan harian..Tugas di ofis dan juga di rumah. melayan karenah hero-heroku yang sedang membesar.. tu haaa di atas tuu.. happy kemain kan si abg long tu. si adik pulak duk senyum2.. suker ler dpt kuar g playground.. insyaALLAH jika Daddy & Mummy ada.. kita akan g la weekend tiwce a month eh.. MUMMY SAYANG QAYYUM & AARON tauuuu !!!!  Terubat hati Mummy di ofis ni dapat melihat hero2 Mummy ni SMILING.. SO SWEET HONEY.. Kerja di ofis pula makin byk.. Today suppose aku dtg ofis ni, i had my own planned to settle down my currrent outstanding tasks.. Tup tup tergezut aku, my boss dtg gk awal pagi Sabtu ni.. mlm ni actually aku ada usher di DFP.. harini aku pakai T-Shirt aje sblh pagi sblm bertugas sblh mlm nnt.. Dh kebetulan my boss terserempak tadi, dia minta aku standby for Special Board yg akan berlangsung di KL Convec.. OK la. mujur aku ada bw my own blazer.. mesti kena kemas.. al-maklum ler nk represent for my company kan. shud have more protocal lah.. :-)..

to my KIDS, doakan Mummy yer.. Mummy buat ni semua utk anak2 Mummy.. terpaksa berkorban masa dan tenaga Mummy selagi Mummy terdaya yer sayang.. I LOVE BOTH OF YOU..

K ler. maybe dlm tengah hari ni I have to go back to KL Convec again.. until 5 pm kot. then i will come back to office again to change my attire and prepare for my duty tonite..

Tekak dahaga daa. JOM MINUM.. see u all for next post yer.. daaaa.. Wassalam..

No comments:

Post a Comment