Saturday, October 23, 2010

Raya 2010 OPEN HOUSE - Putrajaya


Haa. gambar  ni diambil pada 2hb Oktober 2010 lalu. My akak & abg angkat,, Kak Huzaimah & Abg Syahrin invite aku, suami dan anak2 to their house for RAYA 2010 OPEN HOUSE.. Dulu diorang stay in JB, but now dah berpindah ke Putrajaya sejak kejadian malang tak silap 2 thn lepas kot. Abg Syahrin pun dh bekerja dgn org kedua terpenting dalam kerajaan Malaysia ni. So he always need to be in Putrajaya most of the time ler.. Lama tul mmg tak jumper diorang. Aku mula diambil sebagai anak angkat sejak aku menuntut Tahun Pertama lagi di UKM, Bangi. Masa tu ada program famili angkat anjuran Persatuan Mahasiswa Anak Johor (PERMAJ) UKM. Alhamdulillah, sehingga kini hubungan kami masih akrab cuma jarang  bertemu aje skrg ni.

tiba sana aje, jumper ler mak, abah, adik, akak serta ipar duai angkat.. semua berkumpul kat sana.. hehe. happy tau dpt jumper semua.. sejak aku kawin tak jumper2. masing2 sibuk dgn tugas dan tanggungjawab masing2 kan. dgn kerja dan famili yang nak diuruskan al the time.

Aku doakan moga tak lama lagi Abg Syahrin bakal jadi YB. ni pun dh mmg ada tokoh tu kan kan kan.
Mudah2an dengan izin dari ALLAH s.w.t termakbul hendaknyer laa. Wish best of luck to them la.. And to me ALSO.. takde sape nk wish kan. so aku wish sendiri la.. mohon pd ALLAH kan ia lebih afdhal dan berkat.. Sesungguhnya ALLAH Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui...

AMEEEENNNN.. 

No comments:

Post a Comment