Monday, October 25, 2010

USHERER

Perhhhh.. seharian harini aku bz dengan tugas-tugas aku ler di opis ni. Tapi kepala dok teringat aje kat 2 HERO aku di rumah babysitter.. Mummy rindu memanjang.. sian pun yer. sb Mummy terpaksa pulang lewat lagi malam ni SAYANG.. mungkin 2-3 hari ni pun balik lewat jugak my dear. :-( hukhuk..

Sejak last week aku dok standby aje nk grab slots usher from bebudak usherer yang nk jual slots ler.. hehe .. al-maklum ler, aku tak dpt pilih slot for October tempohari due to my maternity leave yg amat panjang tu :-).. hehehehe.. and atas kerja keras aku dok depan pc tu sempat ler aku grab slots from others and as at today, i had grabbed around 7 slots .. huhu .. got 2 more slots (26th & 30th) for me to grab for this month. so jadi ler 9 kan kan. .so mana2 usher yg baca post aku ni.. hehehe jgn luper.. mana tau ada rezeki kan.. lagipun semua tu utk rezeki 2 hero ku tu laa.. Mummy kerja sentiasa ingatkan both of you my dear.

so skrg still waiting till esok. mana ler tau ada org let go for MERDEKA AWARD 2010's slot yang akan berlangsung esok mlm at Dewan Filharmonik PETRONAS inside KLCC ni haa.

takpela. aku tunggu aje laa. lagipun mlm ni aku maybe stay until solat Isya'. then pastu aku balik arrr. nk kejar ERL 9 o'clock mlm ni at KL Sentral. KEJAR ???? Korang tak tau betapa penat taw aku berkejar bila nk balik umah ke LRT.. Aku kejar tu mcm lari Marathon aje.. kahkah.. tapi takpe.. tu la rahsia "KEEP SLIM & BEAUTY" aku ni. hahaha. JANGAN MARE my viewers... tapi ada benarnya TAW.. KOJE ! KOJE ! KOJE !.. will make u feel more RINGAN TULANG dan sihat, tul tak? kan kan..tapi pandaila2 manage in a good way laa.  ni belum lagi citer kerja RUMAHTANGGA lagi. ANAK2 lagi.. EXERCISE tuuu...so takyah la aku g GYM lagi kat TTFC - Twin Towers Fitness Centre tu. hehehe. Apapun aku amat happy dengan segala yang aku lakukan untuk suami, anak2 serta famili aku selama ini dan until NOW dan seterusnya.. hingga hujung HAYAT aku and : -
I AM VERY PROUD TO BE MYSELF &
I REALLY LOVE MYSELF, TOO

cause i can manage all of it alone. Mungkin aku dh terbiasa la kot.. dan harap suami, anak2 n my famili juga menerima aku seadanya laaa.. Aku suka buat kerja2 yang berfaedah.. benda2 baru. and yang paling penting ia membuatkan aku HAPPY dan at least masa aku terisi dengan perkara-perkara yang berfaedah..

Aku rasa setakat ni aje laa.. If something cross my mind, I will write again.. apa2 jelaa ek .. BYE !!!

No comments:

Post a Comment