Thursday, February 24, 2011

~ Kesibukanku & Kerinduanku ~

Hello my lovely bloggie.

Sejak aku berjauhan dari anak2ku, aku lama tidak menulis. Rindu aku pada mereka yang amat sangat. Aku cuba kuatkan semangatku. Aku sibukkan diriku dengan tugasan harianku. Waktu ini, memang aku akui aku amat sibuk. Mungkin ada hikmahnya aku membuat keputusan agar mereka perlu dijaga oleh orang2 kepercayaanku di sana. Dengan kesibukanku yang melampau ini, aku harus bijak memikirkan kepentingan hanya untuk anak2ku. 

Setiap hari aku menelefon mereka bertanya khabar. Ibu mana yang tak sayangkan anak2. Terasa sangat bila malam menjelma. Ketika itulah aku terbayang2 wajah mereka. Manja Aaron dan keletah Qayyum yang sering mencuit hatiku.. Aku akui anak2ku amat lasak dan begitu aktif. Comel sangat mereka.  JIWA KACAUUUUU..

Dengan izin ALLAH, insyaALLAH aku akan balik ke kampung bertemu mereka minggu depan. Hopefully, semua yang aku rancangkan berjalan dengan lancar. Tak sabar rasanya. Dear Kids, wait for Mummy taw.

Qayyum & Aaron,
Mummy rindu sangatttttttt !!!

No comments:

Post a Comment