Friday, February 04, 2011

~ Spending time with my beloved KIDS ~

Harini, 2nd day of Chinese New Year.. Tahun ARNAB.. Ikut kepercayaan kaum Tiong Hua, tahun ini adalah tahun menambah kekayaan dan kesejahteraan hidup untuk semua. Mudah2an aku dan famili dikurniakan rezeki yang melimpah ruah hendaknya. Amin.

Aku pun tak bole berehat sahaja di rumah. Esok dan lusa aku perlu ke tempat kerja. Lagipun banyak benda yang hendak aku selesaikan. Directors' Workshop - tugasan pertama aku tahun 2011 ini. Mudah2an aku dapat uruskan dengan baik dan berjaya hendaknya. Biasalah, kita dh rasa ok semuanya, tapi PASTI akan ada pihak yang tetap tidak berpuas hati. Semua org mahukan kesempurnaan. So just let them be with their statement kan. As long aku dh buat yang terbaik, it's ALRIGHT. Allah knows what i'm doing what what I have done for this.

Anak2 aku dh inform babysitter untuk menjaga mereka. So aku bole bekerja dengan senang hati. Tak sure sap2 lagi yang akan datang ofis esok ni. Takpelah asalkan aku dengan tujuan murni aku tu. 

Last week aku ada g KL dan Giant. Saje aku nak paste gambar2 anak2 aku. Suka tengok diorg happy.

~ To KL ~





~ At Giant ~

No comments:

Post a Comment