Sunday, January 30, 2011

Sunday Gloomy..

Harini aku seharusnya ada duty di DFP.. Tapi aku tak dapat nak memenuhi tugas tersebut. Tiada siapa yang dapat menjaga anak2 aku semalam dan harini. Biasanya aku akan menghantar mereka ke rumah babysitter seperti hari2 biasa. Tapi sejak awal lagi, babysitter telah meminta untuk cuti. Yelah aku ni tiap2 hari kerja 7 hari seminggu. Kasihan jugak pada dier walaupun aku beri bayaran lebih masa tapi aku perlu lebih peka juga utk waktu rehat babysitter aku tu. So aku terpaksala LET MY SLOTS GO untuk minggu ini. 

Anak2 aku sekarang sedang bermain dua beradik di ruang tamu tu. Leka dengan permainan yang ada. Pandai jugak Along (Qayyum) mengajak adiknya (Aaron) bermain-main. Takde la permainan mahal2 yang aku beli. Tapi cukup untuk mereka merasa gembira. 

Aku sudah masak pun dan dah pun makan awal sket tadi. Nasi panas dan lauk yang amat menyelerakan la pada aku., No need to mention here la kan.. Hihi. 

Semalam aku pagi2 dah keluar rumah menuju ke KL untuk mencari tempat nak pasang tinted di cermin kereta ku. Kami bersarapan di Kampung Baru, one of my favorite place for breakfast...Lontong Sedap, Hehehe. Alhamdulillah kenyang perut kami semua. Anak2 awal lagi telah aku beri nestum dan susu di dalam perjalanan tadi. Cuma Along aje la yang memang berselera makan lontong dengan Mummy & Daddy. 

Setibanya di area Wangsa Niaga, Wangsa Maju di kedai SOLAR SAFE.. bila aku masuk tanya je WOW mahal giler. Even ada dicount for RM200 i think it's not worth it for me laa. So i decided not to proceed. Then we drove back to Nilai. Once reached Nilai, we stopped at Taman Semarak and looked for tinted for my front mirror. I also bought a few things for my car. Now my car look nicer than before. Amin..

Okayla I have to stop now, Aaron is crying ....

No comments:

Post a Comment