Saturday, January 01, 2011

~ 01.01.2011, Salam Tahun Baru ~

Selamat Tahun Baru...2011
Good bye 2010..

Alhamdulillah.. Aku amat bangga dan amat bersyukur kerana ALLAH kerana masih panjangkan umurku untuk aku melangkah ke tahun yang baru...2011. Amin Ya ALLAH, alhamdulillah. Dan mendorongku untuk meneruskan perjalanan hidupku yang seterusnya.

Buka buku tahun baru. Buku tahun lepas bukan aku tutup, tapi aku perlu selak2 balik mana2 yang perlu aku perbaiki dalam tahun ini pula. Harus ada perancangan dan misi .. dan tugas aku ialah untuk teruskan kehidupan aku dan berusaha untuk lebih baik dan bermanfaat untuk diriku, anak2 dan keseluruhan familiku. Mudah2an ALLAH permudahakan segala urusanku..

Hari ni ada majlis persandingan rakan sekerjaku, Nur Adilin bersama pasanngannya Jeremy. Aku tiba betul2 hampir jam 2 petang. Time pengantin untuk naik pelamin. Aku sempat snap foto dalam majlisnya. Rakan sekerja lain yang aku jumper, En Ibrahim with wife, Farhan serta Fairus n wife too. Ada jugak budak Group finance yang kelihatan dalam majlis tadi. Meriah betul. Pengantin berbaju UNGU sedondon.. Wajah kedua mempelai tampak ceria dan bergembira ku lihat. Amin..Aku doakan semoga mereka berbahagia dan selamat melangkah ke gerbang perkahwinan. Alam baru yang bakal kalian tempuhi. Semoga kalian berdua dilindungi ALLAH dan dipermudahkan segala urusan. Amin..



Selepas aku bergerak balik menuju ker The Curve. Mulanya ajak hubby ke PD tapi jauh katanya. So okaylah aku dan hubby setuju hangout je dekat The Curve ajelah. Jalan2 dalam tu. Takde la happening apa pun. Sama je aku tgk. Like other shopping complex jugak jer aku rasa. Nothing special actually. Cuma nak jejakkan kaki aku je ke sana. Jalan JAMMED.. tu dh pasti. 





Letih berjalan, aku ajak Bie minum kat Starbucks. KOWW betul black coffee kat situ. Sedapnyerr. Aku kan sekarang dh giler kopi O. Tapi takde la giler lupa daratan kan. Still have limits laaa.. Then kami gerak kuar dari situ lebih kurang jam 6.15pm. Singgah beli susu Aaron then singgah plak ke Mamak.. Aku order Char Kuew Teow & Teh Halia.. Lama tul aku tak mkn taw. Bie and Qayyum pulak makan capati. Alhamdulilah, kenyang betul. Daddy belanja taw. Thanks sayang belanja Mummy dan anak2. So bole la belanja selalu2 lagi yerrrr. We all tunggu jer tau. BEST..  :-)

So again, HAPPY NEW YEAR to all of you..

No comments:

Post a Comment