Sunday, May 15, 2011

~ Aqiqah Ceremony & An Evening @ Puteri Pan, JB

Last 2 weeks, aku ada balik kampung. Ada kenduri lah. Aku ajak sekali my bestfren, Kartica back to my hometown with her kids. Best tau. Tapi nak citer ni.. Penat sepenat penatnya lah. Sian kat kawan aku ni haa sampai tak dapat rehat secukupnya. I am really sorry my dear.. Huhu. Me too lah. 

Kalau nak citer kenduri, memang lah tiap kali ada kenduri di rumah aku tu, memang Alhamdulillah ramai yang menyertainya. Amin. Mudah2an semua doa2 yang dipohon diperkenankan Allah s.w.t.. 

Biasalah, aku akan menjadi photographer lah. Dok sibuk amik gambar2 kenangan di mana saja aku berada. Untuk kenangan kan. Worth it taw.. !!.. :

AB
A : Abah & Mak & Aaron.
B : Zila, Adik, Adik's mum in law and her baby girl, Jihah.

C
C : After kenduri, they had their meal. 


~ OUR HAPPY TIMES ~

DE
D : Qayyum with Arissa in front of Puteri Pan lobby.
E : Me with Qayyum & Aaron together.

FG
F : Kartica with her kids, Arissa & Arianna.
G : Me with my kids, of course :-)

No comments:

Post a Comment