Saturday, May 07, 2011

~ Spending Time with "TERSAYANG" ~


Last week, 29hb April 2011, aku balik kampung. Sampai ler 2hb Mei 2011. Pastu esok lusanya aku demam takleh bangun. Aku yang risau ler bila aku dlm keadaan camtu. Aku balik jenguk anak2 aku lah kan. Rindu taw.. tau tak?.. Aku smpi mlm la. Gerak lepas abis kerja jam 5pm. Smpi kampung je terus peluk anak2 aku. Bawa Eja oh Eja bersama. Tengok gelagat anak2 aku.  

The next day, hari pertama aku jalankan aktiviti untuk membawa anak2 aku berjalan2. Byk tempat la. tp area tak jauh dari umah laa. Dah tak peduli pasal penat letih gemalai sumeler.. yang penting aku happy with my kids and my whole big family.. Kebetulan aku menjenguk adik perempuan aku, Liza bersalin. Alhamdulilah, dapat baby girl tau. Bestnyerr. Nama aku tak berapa nk ingat. tapi aku tau panggilannya JIHAH.. 

Ada malam 1st May tu aku bawa mak, abah, rozam, aku, hubby dan kedua putera kesayanganku ke Restoran Singgah Selalu near Danga Bay, JB lah.. Mana lagi kan.. Makan besau malam tu. Sesekala kan. Dh lama betul aku tak makan2 macam tud engan diorg. Alhmdulilah, ada rezeki kan.. Amin..

Byk gmbr aku amik tau. BIla rindu, aku tatap la gambar2 kenangan2 ku di sana bersama insan tersayang...

Mummy & Aaron : Di TESCO dan IOI Mall...
 
Qayyum & Aaron bersama.. (I LOVE IT)
 
Aaron with Atok & Nenek

Daddy bermain2 bersama Qayyum & Aaron...di McD lah..

Kak Ngah, Raihan dan Idham di Marrybrown, Kulaijaya

Aaron yang sdg syok tgk tv.. sambil makan Mashed Patato tuuu

Finally, biasalah Qayyum bila jumper CAR.. jadi kelam kabut ler dier.. hehe

No comments:

Post a Comment