Saturday, November 27, 2010

Happy Birthday ALONG

"Happy Birthday, Along"
yang ke 37..


Harini hari ulangtahun abang kandungku, Rozaidy bin Tukiran. Genap lah 37 tahun umurnya pada hari ni..Aku ucapkan semoga abangku dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki dan dilindungi ALLAH selalu bersama famili yang tercinta. 

Actually seawal pagi tadi dah wish pun dalam FB 'Happy Birthday to ALONG".. Tapi aku taw dia tak sempat nk online dan baca pun. Now he's in KL. Ada MAHA 2010 yang berlangsung di Serdang, SELANGOR. Dia bertugas buka booth di 094 di sana. Aku ni tak sempat arr nk g jenguk dia.

Juz now he called me. Maybe aku dapat jumper dia esok. Ada good perfume can use even in solat. Sounds good kan. SO leh ler aku promote kat kengkawan aku jika diorg interested untuk memiliki satu set minyak wangi yang telah mendapat pengiktirafan HALAL PRODUCT.

Chaiyokk Along. Uji doakan yang terbaik untuk semua. See u tomorrow morning in KLCC before duty at DFP. 

No comments:

Post a Comment