Friday, November 05, 2010

Working on Public Holiday...

Hallu. first of all, aku nk wish HAPPY DEEPAVALI today. Especially for ALL INDIANS & THE MALAYSIANs, who celebrate it. Harini aku g kerja. Ada kat ofis ler  ni. Sambil2 wat kerja aku selit sket dok menulis kat blog kesayangan aku nih.. Suppose aku plan pagi ni pergi macam bnasa ke tempat kerja. Means, kena bangun jam 5 pagi lah. Tapi mungkin aku letih sgt terlajak plak.. Gesa2 gak aku g. Aku ni kan klu dah set time dan planning awal2 jika dh missed aje. so aku jadi kelam kabut ler sket. mesti nak gak tunaikan apa yang telah aku plan.. Itulah aku sebenarnya. Even aku janji pd diri aku sendiri jer bkan dgn orang lain pun kan. DISIPLIN namanyer. hehehe. (yer la tuuuu)..So aku rush ler g toilet mandi dan iron baju. ( tu arr sape suh tak iron baju mlm td??? haha). takpela kan. lagipun aku dok sibuk melayan putera2 aku tu haaa.. lama gk aku dok gurau senda. termasuklah dgn daddy sekali. hehehe. thanks sbb tlg ayg wat kerja umah..!!!.suami isteri perlu SALING BANTU MEMBANTU kan..  LOVE U..

Sepanjang minggu ni, aku dok risau aje. sbb putera sulong ku tu sakit..risau tahap gaban ni. bukan main2.. g kerja asyik terbayang2 ajer. tp mujurkan ABANG bantu kan. thanks again laa yer.. dapat gk monitor n jenguk2 kan anak2 di rumah sementara ayang kerja waktu siang ni.

So, pagi tadi lepas dh siap, aku terus g hantar anak2 ke umah babysitter.. aku dh inform pun awal2 pd my babbysitter about this. this weekend plus today aku kerja arrr. tambahan sblh malamnya aku duty for usher pula kat DFP.  So taknak rugikan masa, aku masuk ofis gk, so sekurang2nya kerja aku dapat diselesaikan pada waktu hujung minggu ni. orang tak kacau aku wat kerja.. Next week on Monday, aku kena arrange sebelah pagi, untuk urusan Notary Public, Embassy n Wisma Putra. .Yerla kerja aku ni byk benda2 camtu.. nk kena verify documents kan.. BUT If aku tak berkesampatan, so aku kenala mintak tlg orang2 yang biasa buat kerja2 ni.. Yang PENTING..mesti SIAP.. urgent tuuu...

AKU BERMOHON DAN BERHARAP SANGAT ALLAH MEMBERIKAN AKU KESIHATAN YANG BAIK SERTA MELINDUNGI AKU, UNTUK AKU TUNAIKAN SEGALA TANGGUNGJAWAB AKU sebagai seorang Isteri, Mummy, Anak, Kakak, Adik, Wan dan semestinya sebagai pekerja. Ya ALLAH, lindungilah aku dan murahkanlah rezekiku demi anak2 ku serta familiku ini.. Ameeen !!!

Malam ni aku mungkni tiba umah lewat malam. InsyaALLAH segala yang dirancang akan berjalan dengan lancar dan sempurna, mudah2an...

Ok la guys. aku nk sambung balik kerja aku ni haa. Sedang arrange dan manage my works smoothly..
Abang, Qayyum & Aaron,,,,, Mummy sayang sangat all of U tawwwww !!!


with LOVE
 

No comments:

Post a Comment