Wednesday, November 10, 2010

helloo

Salam buat semua pembaca.

Pagi ni aku bangun agak lewat sket. So apa lagi kelam kabut ler pagi tadi aku bersiap macam "cartoon" daa. Lewat jugak aku masuk tdo malam tadi. Tak silap aku nearly jam 2 pagi (hurrrrm mmg patut arrr kan kan !). Actually semalam aku balik dari kerja awal .. huhu ngantok nyer pasal aku terus chow jam 5 dari office. Tiba umah biasalah nearly 630pm. Tu aku dah siap2 jemput Aaron ler. Hehehe,  bila aku tengok jer wajah si kecik tu sejuk hati aku beb.. Senyum ajer. bila tengok muker aku ni.. OF COURSE ler kan.. Mummy yang melahirkan dier.. tu yg bila nampak aku jer tak lepas2 pandangan mata dier memandang ke mana aje Mummy  bergerak.. Ibarat Daddy selalu rungut dan jeles tu youuu. "Alaaaaa, Aaron ni asyik nak ngorat Makwe Daddy ni.. tak kasi cannn langsung kat Daddy.. tak aci arrrr..mana bole".. Aku duk gelak aje. HAHA...Sayang BEBENOR yer Daddy kat Mummy ni ek. Yeke ?? Huhu.. Cian dier. Ala jgn risau .. "AKU kan dah jadi MILIKMU punnnn".. so u only have to take care of me and my kids LOTS MORE laaaahh.. Huissss alamak jiwang ler plak. shuh shuh. hehehe..

Malam tadi Daddy bawa kami anak beranak ke Dataran baru. pehh best tawww. Dalam kete mmg dh standby bola. Tapi beli gak bole plastik memandangkan Qayyum mudah sket nak tendang sbb agak ringan kan.. Malam2 main bola tengah2 padang. Tengok Daddy tertonggek2 duk mengelecek bola dgn Qayyum.. Pandai gak anak Mummy tendang bola ek.. Baguih baguih..Anak2 Mummy kena kenal dunia luar. So banyak pelajaran bole didapati dari aktiviti sihat macam ni. Aaron pulak sampai2 aje terlelap. Takper arr. Letih sangat tu. Lagipun biasalah baby lagi banyak tido kan. Yang penting anak Mummy sihat walafiat. Tu yang paling penting. Jika tak, Mummy tak senang hati. Kang time kerja pun Mummy tak selesa dan teringat2 pulak. Payahlah Mummy nak cari rezeki kan sayang....

Ok la. Aku ingat nak stop sekarang. Perut aku rasa tak selesa, macam kembung pulak. Nak gi cari minyak Mustajab semalam. Bagus taw.. ala2 berangin gitu..

OK. Tataaaaaa...

No comments:

Post a Comment