Saturday, November 20, 2010

Majlis Kesyukuran & Doa Selamat

Aku baru je dapat meluangkan masa sekejap ni untuk ku rencanakan di dlm blogku ni.. Syukur ALHAMDULILLAH. Kenduri doa selamat yang aku hajat2kan telah selamat berlangsung pada 20hb November 2010 (lepas isyak hari Sabtu malam) di kediaman ku.

Aku buat secara ala kadar sahaja. Dengan menu yang agak simple yang aku rancangkan namun ditambah pula dengan cadangan mak untuk tambahan menu lain. Aku ikut ajer. Abah kata, jangan risaukan pasal menu. Yang penting orang yang bakal hadir yang akan sama2 mendoakan kesejahteraan aku dan familiku serta perjalanan hidup kami seterusnya.


Sekitar majlis kesyukuran tadi...








Ok la. aku nak stop dulu. Mata dh ngantuk. Lalok dah. heheh. Esok ada lagi plan yang bakal aku teruskan untuk membawa mak, abah serta adik beradikku serta anak2 buah ke KLCC pula. 

Nak tdoooo arrr!!!!. Okay guys, Selamat Malam..

No comments:

Post a Comment