Sunday, November 07, 2010

"Sleeping Beauty"

Bismillah hirrahma nirrahim..
Salam semua..

I just reached home about half an hour ago. Pehhhh !!!. Of course I'm too tired, tiada rehat langusng. But actually aku puashati dengan segala tugas dan tanggungjawab dan ianya berjalan dengan lancar. Alhamdulillah.. i'm happy with it. On duty tonight with same concert like yesterday, "Sleeping Beauty". I have one more slot of the same concert also will be held tomorrow. But it on day time.. Okay la siang, afterall aku dapat ler berehat di sebelah malam sebelum masuk bertugas Monday morning pulak.

Sampai rumah aje, my hubby dah tidokan anak2. (Thanks Sayang, ILY). Yer la sbb tolong bantu ayang apa yang patut kan eventhough abang tak sihat kan. Really appreciate it. Esok aku plan nak masuk ofis dulu before duty usherer.. And REMEMBER to bring ASTRO bill.. nak tau naper????? SEBAB aku nk dapatkan DOORGIFT like goodybag kat PETROSAINS esok. Tu pun klu ada rezeki untuk anak2 la kan. hehehe.. Lapigun aku kan peminat kartun2 ni. hehe (selected icon only yer)..

Now, rasa lapar.. I think nk jamah makanan sket sebelum masuk TIDOOOO.. Okayla babe.. Till meet for next post yer.. - Tan Tin Tunnnnnn..

Wassalam.

No comments:

Post a Comment