Tuesday, December 21, 2010

~ Apaapantah ~

Pedih oh mataku ni. Akibat dari menghadap komputer yang agak lama, sejak awal pagi tadi. Melilau2 mataku ini nak naik juling dah. Haha. Jam menunjukkan dah nearly jam 1.30 petang ni. Nak keluar sekarang ke tidak ek?. Aku tak bole missed lunch ni. Nanti bila aku jatuh sakit, sian pula anak2 aku. Azam baru aku ialah mengurangkan Medical Leave (MC) aku, kerja rajin2, doa banyak2 kepada ALLAH, pastikan kesihatanku BAIK sentiasa dan tidak lupa juga menjaga KEANGGUNANku dan MAINTAIN shape laaa selalu. WAJIB tu. Sentiasa tampil menarik. Inilah yang akan memberikan aku semangat dan MOTIVASI padaku agar sentiasa menghargai dan menyayangi DIRI SENDIRI.

Okayla. Aku nak turun makan laaa. Perut sket lagi nak dendangkan lagu keroncong P. RAMLEE ni. Hikhik.. 

2 comments:

  1. akak pun baru dpt lelap masa lunch... best rase sehat... perut kena jaga lin...kesihatan yang baik, buat kita sentiasa awet muda...

    ReplyDelete
  2. yessss. lin ingat lagi nasihat akak. sihatkan diri dan for sure MUDA selalu. Tu yg busu jeles kat lin. HAHA.. sbb lin ckp dier dh tua sbb asyik pelupa jer. Then ada org kat tmn lin ckp lin umur 26.. heheh. Tambah2 lihat lin dh semakin well-dressed dan berseri2 ke tempat kerja. Azam baru lin tu kak. SENYUM SELALU. :-)

    ReplyDelete