Thursday, December 30, 2010

Kak Limah's Movie

Hallu.. Petang tadi aku with my best fren, Aida Fantastika went to TGV KLCC to watch HANTU Kak Limah's movie. Amatlah memecahkan perut kami ni, malahan bukan kami saje tapi semua yg ada di dalam panggung tadi. Mengong.. memang ler mengong.. Hahaha. Oo Mamat Khalid, ko mmg kelakorrrrr...

Kerja gilo kan.. tak pasal2 aku ajak Aida lalu ke Level 3 kononnya la, hanya nk jenguk time movie tu. Sebab banyak sangat aku dengar citer tu kelakor. Aku ni tengah bosan tahap gaban, dan aku rasa aku perlu happykan diri aku ni haaa. Punya la berkurun gak aku tak ke cinema. Al-maklumlah dalam masa 2 tahun sebelum ni.aku ada anak kecik ni haa. So tak dan nak g tgk movie pun. Banyak masa dengan anak kecil ku lah.

Aku ada snap beberapa foto tadi..



No comments:

Post a Comment