Monday, December 13, 2010

~ Jiwa Kacau ~

Pagi ni aku agak letih. Malam tadi tak dapat tdo lena. Sebab aku harus menjaga Aaron yang demam panas. SUHU sudah mencecah 39 darjah. Uiiit. tinggi tu. Man aku tak risau ler... Mungkin disebabkan oleh selsema. jangkit dari abangnya, Qayyum, then ia melarat sampai panas badannya. Aku ni pun dh mula bersin2 aje di ofis pagi ni. Meleleh2 aje daa. means dah kena juga jangkitan dari anak2 ku ini. Influenza la.Tak senang nk wat kerja. Dengan fikiran dan hati yang rasa terganggu sket sebab memikirkan keadaan Aaron sekarang. Dah ler gigi aku stil ada rasa denyut2 jugak kadangkala  Mungkin perlu amik masa kot urat2 ni nak kembali baik seperti sediakala. Actually takde la sakit macam last week. After cabut dh ok pun. Cuma gigi2 aku yang tinggal ni perlukan MASA untuk kehilangan rakan yang dok di belakang tuuu. hehehe..

Dun worry, YANG PATAH AKAN TUMBUH, YANG HILANG AKAN BERGANTI.. so YANG HIDUP PANDAI2LAH BERDIKARI yerrrrr 

~ inFLUenza OH inFLUenza ~
SHHUUUUH ! gi jauh2 eh dari kami semua..

Aku lewat ke ofis pagi tadi. Aku gerak lewat. Bila aku dah pastikan Aaron benar2 dh pulih dan bole ditinggalkan dengan babysitter, dan suhu badannya juga sudah kembali ke tahap normal, then only aku buat keputusan untuk ke tempat kerja. Yelah anak sakit macam tu mana tak risau. Aku pun pesan pada bbysitter if anything cepat2 bagitau aku. Risau juga jika panasnya kembali semula kan. Aku dapat ERL jam 8 pagi. So tiba ofis lebih kurang jam 9 pagi la camtu. Mujurlah kerja aku dh selesai petang semalam. So pagi ni aku hanya compile dan buat binding elok sket la untuk diberikan pada bos. Baru tampak kemas dan tersusun kan.

Okayla. Aku ni belum wat air panas lagi. Dahaga pula tekak ni. Aku menulis ni rasa macam bercakap ajer. Tu rasa kering semacam jerrrr. Hehehe..

JOM MINUM DULU !!!

andai ler dapat Coffee McD bestnyer.. BIE, mai secawan!!. hehehe

No comments:

Post a Comment