Monday, December 20, 2010

~ My Hello Kitty Template ~

Harini aku menukar template di dalam ruangan blog aku nih. Saje je nak tukar angin. Bosan gak asyik lihat template yang sama. Sebab aku juga yang akan menghadap blog tu kan. so aku perlukan pemandangan yang menarik perhatian dan menyenangkan hati ESPECIALLY hati aku lah kannn.  Dan my favourite theme ialah "Cartoon" laa of course. Hehe. Banyak2 kartun aku paling suker ialah "Winnie the POOH". It's a bear, babe.


This is "Winnie the POOH". My favourite cartoon character.

Masa aku buat survey template2 yang menarik, aku dok cari2 tak jumper pulak template POOH. Then aku ternampak template yang agak cute gak, so AKHIRnya aku pilih lah "Hello KITTY" yang comel ini.. Kucing lah. Cute gitu with pinkish background. Looks like girl gitu. Hehe.

Jika nak tau aku ni dari kecik takde arrr suka benar dengan girl pattern. SEBABnya aku lebih suka mengikut gaya Abang Long aku. He's a BOY lah. Aku suka koleksi baju2 sukan dier, koleksi baju kolar dier, kepandaian dia menunggang Yamaha RXZ, kecenderungan dier suka berkemas dan rajin. So aku banyak gak terikut2 dier lah. Tapi ada bagusnya tau. NOW aku pandai melakukan kerja2 lelaki mahupun wanita. Okay tak?. Credit tuuuu !! Even nak kemas umah aku leh buat wihout any helps. Now dah ada suami, so apalagi MESTIlah aku mintak tolong dari dier. Saling bantu-membantu kan. Give and take. Yang paling penting "Understanding - saling memahami lah".

Okay ler. Aku ni saje je nak test write new post into my new template ni. Nak tengok how is the result nanti kan. Ok, will update more news later. Chow chin chauuuuu !

3 comments:

  1. heheh template yg cute. bila tengok web ni nampak cute...balik rumah nampak 2 hero tersayang pun nampak cute....

    ReplyDelete
  2. thanks akak sebab sudi melayari blog lin ni.
    hehe. comel kan kitty tu. actually lin suker pooh.. ok gk kucing tu. qayyum tgk pun dier suka. lagi2 bila lin tjuk gmbr dia kat tepi sidebar blog ni. heeheh gelak2 dier sambil tunjuk ke arah gmbr2 yang ada .. dengan lagu yg ada dia dok menari2. heeh kelakar..

    ReplyDelete
  3. yeee qayyum.... tiada apa yg mengembirakan kite selain melihat dia gembira...

    ReplyDelete