Tuesday, December 14, 2010

~ EMO ~

Aku ada terasa nak tergelak pun ada nih. Ntah dah kenapa la dengan si polan ni. Seharusnya kalau nak difikir dan ikut2kanlah kann, aku ler sepatutnya merasa risau dan berada di dalam situasi TEKANAN tapi sebaliknya pulak yang berlaku. Kelakar, kelakar, memang amatlah kelakar.

Orang kata, jika tiba2 je seseorang tu HANGIN (tak semena2 la), dan berkelakuan atau reaksi agak pelik, SAH lah orang tu sudah melakukan KESALAHAN. Di mana pada mulanya, mahu membuat penipuan namun ALLAH tu Maha Agung. DIA amat mengasihi umatnya yang sentiasa tertindas ini dan diberikan kepadanya suatu CAHAYA agar membongkar dan MENYULUH PEMBOHONGAN yang sedang terjadi.

Mudah2an orang2 yang berkenaan tu, SEDARlah dari terus2an melakukannya. Sesungguhnya ALLAH membenci orang yang suka berBOHONG kerana ia persamaan bagi orang2 MUNAFIK. MasyaALLAH.

Okaylah kengkawan di blog kesayanganku ini, aku sebagai rakan MAYA kepada korang2 sume, ingin selalu berpesan. Kata-kata dan pesanan ini padaku besar maknanya.. So hayatilah dan peganglah ia.


Wallah hu alam.

No comments:

Post a Comment