Saturday, December 11, 2010

~ TODAY : Working Day for ME ~

SALAM & Hello Frens..

A very GOOD MORNING to everyONE..

Harini malas betul nak bangun seawal seperti hari2 biasa bekerja. SEBABnya seharusnya aku CUTI la kan. Tapi aku WAJIB masuk kerja ler, walaupun aku SORANG2 ler. SO sesungguhnya aku bekerja KERANAMU, YA ALLAH YA RABBI !!!

PERTAMA : sebab nak siapkan latest updates for current directorship for my BOSS. She will be back to office on Monday. So aku kenalah siapkan seperti yang telah dijadualkan memandangkan DIRECTOR's WORKSHOP just around the CORNER jer. So banyak perkara yang perlu dibuat for confirmation pulak nanti.

KEDUA : sebab aku ada duty USHER la harini. Ada Family Fun Day. So aku harap aku tak silap pakai baju lagi. Long sleeve white shirt, KAN KAN.. Hehe. Apapun aku dh standby pun blazer if ANYTHING comes around ler.

So pagi2 tadi aku cepat gak bersiap. BERSEMANGAT tau. Eh BAGUS aper, kan kengkawan. Itu bermakna aku tak lupa TANGGUNGJAWAB aku dan sudah tentunya aku amat mengutamakan TANGGUNGJAWAB yang telah diberikan. InsyaALLAH aku dapat melaksanakan tugasan baruku ini dengan BAIK dan LANCAR. 

Harini aku naik ERL jam 7.30 punya la. Watper nak sibuk2 rushing amik jam 7 pagi kan. Sebab harini adalah hari aku. SO aku yang manage all the time lah. Sebelum tu aku bersiap2 for FINAL la di washroom ERL Salak Tinggi. Then once train came, aku naik la. Eh korang nak tau. Aku ni biasalah suka nk update new pic of mine la. So aku snaps la beberapa gambar untuk pagi ini on the way nak ke tempat kerja. Those are my new pictures. Tengok aje taw tak perlu comments pun. SEBABnya takde apa yang perlu dikomenkan pun.. kan kan.. !!!

senyum senyumm.. hehehe
 ni mcm gmbr abah.. suka mengiring semasa diambil gmbrnyer..  :-)
 foto ni agak blurr sbb goyang arr semasa tren mula bergerak...
foto ni ok sket kan..

Okayla. Aku nk breakfast dulu. Then aku nk start kerja aku eh. Aku perlu manage my time carefully and brilliantly.. Jika nak jadi INSAN CEMERLANG dan TERBILANG so perlulah pandai bermain dengan MASA dan PINTAR dalam menguruskan masa dan perjalanan kehidupan agar tidak kelam kabut.

Semoga ALLAH merahmati dan sentiasa MELINDUNGI dan BERSAMA2ku serta MEMELIHARA AKU, ANAK2KU dan SUAMIku jua. AMINNNN... 

No comments:

Post a Comment